Dinterno.pl

Mail[email protected]

690 287 258 (pon.-pt. 10-18)

Raty Credit Agricole 10 x 0%

Raty Credit Agricole 10 x 0%

ZWROTY I REKLAMACJE

Przed wypełnieniem formularza prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.

ZWROTY

Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Dinterno.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). Towary podlegające zwrotowi będą jedynie te, które były odpakowane, wstępnie sprawdzone, ale nie użytkowane.

Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.
(szczegóły: § 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY)

W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem lub uszkodzonego zastosowanie ma procedura reklamacji.

Jak dokonać zwrotu?

DINTERNO meble
Ul. Michalczyka 5, lokal 21.1
2 piętro
53-633 Wrocław

Pieniądze zwrócimy Ci na konto lub w taki sposób, w jaki zostały przez Ciebie wpłacone lub przelewem tradycyjnym na podane przez Ciebie konto.

Do momentu odbioru przesyłki przez nasz magazyn jesteś właścicielem towaru.

Zwrotowi podlegają produkty ze wszystkich kategorii, a sposób ich odesłania jest dowolny (zależny wyłącznie od Ciebie). Jednak jeśli zwracany przez Ciebie towar należy do kategorii meble/oświetlenie, zalecamy skorzystanie z usług profesjonalnej firmy specjalizującej się w transporcie tego typu towarów.

Pamiętaj, aby przed dokonaniem wysyłki reklamowanego towaru odpowiednio go zabezpieczyć przed ewentualnymi uszkodzeniami. (najlepiej w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem). Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za nowe uszkodzenia (nie będące podstawą reklamacji) powstałe w trakcie transportu zwrotnego, wynikające z wadliwego spakowania przez Ciebie towaru.

REKLAMACJE

Jeżeli zakupiony towar ma wadę, masz prawo złożyć REKLAMACJĘ, w której określisz swoje wymagania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu opisanego na karcie produktu (tj. do stanu zgodności z umową).

Jak dokonać reklamacji?

  • Napisz do nas na adres: [email protected] wraz z opisem reklamacji oraz roszczeniami.
  • Sklep ustosunkuje się do reklamacji oraz prześle dalsze kroki w sprawie reklamacyjnej.

Jeśli sklep nie jest w stanie rozpatrzyć reklamacji mailowo (aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona, sprzedawca musi mieć możliwość zweryfikowania zasadności roszczeń poprzez stwierdzenie istnienia wady oraz podania przyczyn jej powstania)   Ty – jako konsument masz obowiązek dostarczyć zakupiony towar do sprzedawcy, po wcześniejszym takim uzgodnieniu. Jeżeli Twoja reklamacja zostanie uwzględniona zwrócimy Ci koszt dostarczenia towaru.

Jednak jeśli zwracany przez Ciebie towar należy do kategorii meble/oświetlenie, zalecamy skorzystanie z usług profesjonalnej firmy specjalizującej się w transporcie tego typu towarów.

Pamiętaj, aby przed dokonaniem wysyłki reklamowanego towaru odpowiednio go zabezpieczyć przed ewentualnymi uszkodzeniami. (najlepiej w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem). Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za nowe uszkodzenia (nie będące podstawą reklamacji) powstałe w trakcie transportu zwrotnego, wynikające z wadliwego spakowania przez Ciebie towaru.

O wyniku postępowania reklamacyjnego i zasadach dalszego postępowania z reklamowanym towarem poinformujemy Cię, wysyłając informację na adres e-mail, podany w treści zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamację możesz zgłosić również w każdy inny dopuszczalny prawem sposób.

Dane do wysyłki reklamowanego towaru:
DINTERNO meble
Ul. Michalczyka 5, lokal 21.1
2 piętro
53-633 Wrocław

 
Uszkodzenia w transporcie
W celu sprawnego załatwienia reklamacji sugerujemy, żeby przesyłkę sprawdzić już przy kurierze. W przypadku, gdy stwierdzisz uszkodzenie zawartości spowodowane niewłaściwym transportem, kurier niezwłocznie spisze protokół szkodowy i zabierze przesyłkę z powrotem. Jeśli sprawdzisz towar już po odjeździe kuriera i wtedy stwierdzisz jego uszkodzenie, zgłoś nam ten fakt.
 
Inne problemy związane z zamówieniem:
W przypadku innych problemów ze złożonym zamówieniem lub towarem prosimy o kontakt poprzez e-mail pod adresem [email protected]
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl